Kako poskrbeti za preskrbo gostov v hotelskih sobah

Vas zanima izboljšati udobje v hotelski sobi? Bi želeli svoje hotelske goste razvajati še bolj?

Pričakovanja hotelskih gostov so se v zadnjih letih korenito spremenila. Prijetno mesto za bivanje ni več dovolj. Danes digitalno povezan potnik želi hotelsko sobo, ki mu omogoča, da ostane povezan od trenutka, ko pride in uživajo isto tehnologijo, ki jo uporablja doma.

Tudi, če vaši gostje uporabljajo samo svojo hotelsko sobo kot osnovo za postavitev svojega potovanja, bo čas, ki ga preživijo v sobi, sproščujoč, vedno vključeval gledanje televizije, poslušanje glasbe ali brskanje po internetu.

To zanašanje na osebno tehnologijo in porast popularnosti zabave na zahtevo sta tako pomembno vplivala na preoblikovanje tega, kar gostje želijo in pričakujejo od hotelske sobe.

S tem v mislih raziščimo, kam gre hotelska tehnologija v sobi, in kako se mora razvijati, da bo izpolnila spreminjajoča se pričakovanja.

Udobje v hotelski sobi z zabavo na zahtevo

Veliko gostov pride v hotel z lastno zabavo, ki jo pogosto prinesejo s seboj s svojimi napravami. Danes je bolj verjetno, da bodo na svojem tabličnem računalniku gledali predstavo Netflixa kot plačali za gledanje filma na hotelski televiziji.

Ta trend je preprosto znak časa. Nedavno poročilo Nielsena (1) je pokazalo, da skoraj dve tretjini ljudi po vsem svetu gleda neko obliko vsebine na zahtevo. Vsebina na zahtevo vam omogoča, da gledate, kaj vam je všeč, ko vam je všeč prek interneta. Treba je poudariti, da ljudje še vedno gledajo tradicionalne televizijske in kabelske storitve, vendar pa je jasen premik k vsebini na zahtevo in pretočnih storitvah.

To pomeni, da ima današnji hotelski gost na voljo več vsebine kot kdaj koli prej.

Torej, medtem ko je velik televizor s ploskim zaslonom še vedno prijetna izkušnja in osrednja multimedijska naprava hotelske sobe, to ni vse in končna zabava v sobi. Prav tako je pomembno, da hoteli zagotovijo podporo, ki gostom omogočajo uporabo naprav, ki jih prinesejo s seboj.

Popolna povezljivost in spletna izkušnja, ki ne zadošča, so ključnega pomena za zadovoljstvo gostov. Sodobni popotnik želi ostati povezan v vsakem trenutku, večina pa pričakuje, da bo hotel nudil brezplačen brezžični internet visoke hitrosti.

Prav tako gostje ne želijo težav z zapletenimi postopki prijave ali pa imajo omejen čas internetne seje. Te na videz manjše frustracije so zanesljiv način za oteževanje vaših gostov in njihovo pošiljanje naravnost na TripAdvisor, da razkrijejo svoje težave.

Poleg brezplačnega in hitrega dostopa do interneta je ključnega pomena, da imajo vaše hotelske sobe veliko dostopnih električnih vtičnic – še posebej zato, ker večina ljudi s seboj prinese več naprav. Še bolje, opremite svoje hotelske sobe z vrati USB. To bo tudi prihranilo vaše čezmorske goste neprijetnosti, ki zahtevajo potovalni adapter.

V raziskavi Nielsona je več kot dve tretjini vprašanih reklo, da gledanje videa na zahtevo na spletni ali mobilni napravi ni tako dobro kot gledanje na večjem zaslonu.

Če se pomaknete naprej, se zdi, da se bo zabava v sobi skoraj zagotovo vrtela okoli hotelske televizije. Ko bodo internetni pametni televizorji prevladovali doma, bodo gostje pričakovali, da bodo na televiziji hotelske sobe predvajali svojo najljubšo Netflix, Stan ali Amazon Premier show.

udobje v hotelski sobi

Način, kako ljudje poslušajo glasbo, se je korenito spremenil. Razcvet na internetnih glasbenih platformah, kot je Spotify, pomeni, da bodo gostje cenili možnost predvajanja glasbe prek Bluetootha prek televizijskih zvočnikov v sobi ali iz ure z Bluetooth in zvočnikom.

Kot je bilo obravnavano v prejšnjem članku, so storitve zlitja internetne televizije igrale vodilno vlogo v tem razvoju. Storitve, kot je Roomcast (ki jih poganja Googlov Chromecast), zdaj omogočajo gostom, da preprosto in varno predvajajo svojo vsebino na televizorju v sobi.

Seveda se osebne naprave ne uporabljajo samo za zabavo. Potniki se zanašajo na njih iz številnih razlogov, od preverjanja najnovejših vremenskih razmer in raziskovalnih potovanj, do preverjanja lokalnega jedilnika in nalaganja počitniških fotografij na Facebook.

Tudi tu lahko ponudimo pretočne storitve. Namesto, da bi bili omejeni na majhen zaslon, ki daje gostom možnost, da oddajo vsebino iz osebne naprave v televizor v sobi, je veliko manj omejena in bolj prijetna spletna izkušnja.

Kljub tem prednostim pa ima sedanja generacija storitev pretakanja še vedno nekaj omejitev. Pomanjkanje univerzalnega sistema, ki deluje na vseh platformah.

Omejitve pretakanja
Trenutno lahko potrošniki pretakajo in zrcalijo vsebino na napravah Android, kot so Samsung in LG. Apple TV ponuja pretakanje in zrcaljenje za iOS in Mac OS. Vendar nobena rešitev ne deluje z drugo.

Chromecast premakne vrzel (ker deluje tako na Androidih kot na iOS), vendar ne morete predvajati vsebine iz iTunes prek Chromecasta.

Kot možna rešitev bo prihodnost morda vključevala rešitev naslednje generacije, ki združuje pretakanje s tehnologijo, ki temelji na aplikaciji.

Oznake: udobje v hotelski sobi