Prikaz uporabe različnih SEO orodij na primerih

V spodnjem članku je prikazano kako delujejo in kako se uporabljajo posamezna SEO orodja za optimizacijo spletnih strani. Večina predstavljenih SEO orodij je brezplačnih, tako, jih lahko tudi sami uporabljate za SEO optimizacijo svojih internetnih strani.

Zraven vsakega SEO orodja je podan tudi opis kako orodje priporomore k optimizaciji vaše internetne strani.

NAMIG: Če potrebujete še večji seznam pregledanih SEO orodij (od spodnjega), boste na povezavi našli čez 30 opisov kako delujejo posamezna, uporabna SEO orodja (v slovenščini).

SEO orodje za raziskavo ključnih besed – Ubersuggest

Na spodnji sliki je prikazano delovanje SEO orodja Ubersuggest. V ubersuggest vtipkate ključno besedo, katere uporabo želite raziskati na slovenskem Googlu.

Številka 1 prikazuje mesečni volumen rabe ključne besede bonitete na slovenskem Googlu (to je t.i. search volume) in iz tega podatka izveste koliko uporabnikov Googla, posamezno besedo vtipka v iskalnik (v enem mesecu).

Številka 2 predstavlja metriko, ki pove SEO težavnost. To je podatek, na lestvici od 1 do 100, ki pove kako težko je internetno stran uvrstiti na prvo stran Googla, med najvišje uvrstitve, med organskimi (SEO) prikazi. Višja kot je številka, težje bo uvrščanje spletne strani na prvo stran Googla.

Številka 3 pove PPC težavnost, ki pove kako težko je plačan oglas z zakupljeno besedo “bonitete” uvrstiti na prvo stran Googla. Številka 4 pove kakšen je trenutno strošek za klik na plačan oglas z zakupljeno besedo “bonitete”, v kolikor se odločite za plačljivo spletno oglaševanje na Googlu.

Graf ob številki 5 pove mesečno gibanje rabe ključne besede “bonitete” na slovenskem Googlu. Iz tega grafa lahko ugotovite v katerem mesecu je posamezna ključna beseda pogosteje uporabljana, s tem pa tudi ugotovite ali so posamezne ključne besede, bolj sezonske ali ne.

Številka 6 pove koliko uporabnikov Googla je kliknilo na posamezen SEO prikaz spletne strani (neplačan prikaz internetne strani), koliko uporabnikov Googla je kliknilo na plačljiv oglas, koliko uporabnikov pa ni, po uporabi besede “bonitete”, kliknilo nikamor (ampak zapustilo Google oz. zamenjalo iskano frazo).

Številka 7 izda starost posaemznih uporabnik Googla, ki so v Google, vtipkali ključno besedno zvezo “bonitete”.

Čisto na dnu zgornje slike se prikažejo še ideje za raziskovanje sorodnih in podobnih ključnih besede (npr. podatki o tem koliko uporabnikov je vtipkalo besedno zvezo “bonitete prijava”, itd…).

Prikaz kako SEO orodje Ubersuggest pripomore pri optimizaciji internetne strani ebonitete.si

Na spodnji sliki poglejte podatke, izpisane in pridobljene iz Ubersuggesta:

seo optimizacija ebonitete.si

Na sliki so prikazani rezultati iz podstrani o bilanci stanja. Iz podatkov lahko vidite, da ključno besedo “bilanca stanja” v Google vtipka cca. 480 uporabnikov Googla na mesec, spletna stran ebonitete.si pa se z url naslovom https://www.ebonitete.si/bilanca-stanja nahaja, v času te meritve, na Googlu, na 8. mestu. Iz tega lahko sklenete, da bo internetna stran ebonitete.si pridobila še več obiskovalcev, če bo url naslov, na katerem je predstavljena vsebina o bilanci stanja, dvignila in uvrstila še višje na Googlu.

Iz slike tudi vidite, da je za vsako ključno besedo, posebej beležen iskalni volumen in trenutno dosežena uvrstitev na Googlu.

Še bolj podrobno je Ubersuggest opisan na povezavi.

SEO orodje za spremljanje uvrstitev spletnih strani na Googlu – What’s my serp

Kratica SERP pomeni search engine ranking positions. Že sama kratica tega SEO orodja zato pove, da gre za orodje, ki pomaga spremljati na katerih pozicijah se nahaja posamezna spletna stran na Googlu.

What’s my serp natančno spremlja pozicije posamezne spletne strani, tako na namiznih napravah kot na mobilnih napravah, meri povprečno pozicije spletnih strani (za vse spremljane ključne besede), kakor tudi pozicije spletnih strani za vsako ključno besedo, posebej.

Uvrstitve na Googlu meri What’s my Serp na vsakih 24 ur, lahko pa ga uporabite pogosteje. SEO orodje samo beleži spremembe uvrstitev na Goooglu v zadnjih 30 dneh, zadnjih 7 dneh ter v zadnjih 24 urah.

Orodje omogoča enostaven vnos več spletnih strani in spremljanje pozicij za različne države (tudi Slovenija). Brezplačno lahklo What’s my Serp SEO orodje uporabljate za spremljate do 10 ključnih besed, za merjenje več ključnh besed od 10, morate orodje, plačati. Na voljo so različni paketi.

Zelo podrobno, vključno s tem kako si nastavite What’s my Serp, je opisano na spletni povezavi Kaj je in kako deluje WhatsMySerp tracking orodje.

SEO orodje za raziskavo dolgorepih ključnih besed – KWShitter

SEO orodje KWshitter je brezplačno. V celoti je namenjeno predvsem hitremu iskanju dolgorepih ključnih besed:

Na zgornji sliki je prikazan seznam dolgorepih ključnih besed, če v SEO orodje vtipkate ključno besedo email marketing (p.s.: za tiste, ki iščete uporabne nasvete za email marketing, so na povezavi email marketing tips, predstavljeni uporabni nasveti za izvajanje učinkovitega email marketinga).

V orodje vpišete generično ključnmo besedo (t.j. kratko, eno ali dvobesedno zvezo) in Shitter vam začne izpisovati seznam dolgorepih ključnih besed, povezanih z vtipkano ključno besedo.

Dlje časa kot pustite vklopljeno funkcijo iskanja ključnih besed, več ključnih besed bo orodje našlo. Ko začne KWShitter prikazovati ključne besede v drugem jeziku od tistega za katerega vas ključne besede zanimajo, orodje preprosto ustavite tako, da stisnete na gumb “stop job”.

Kw Shitter je zelo primeren za iskanje ključnih besed, ki jih lahko uporabite za vaše blog zapise, SEO optimizirane za t.i. long tail, informativne ključne besede.

Še bolj podrobna razlaga delovanja in uporabe orodja KW Shitter je opisana na povezavi Keyword Shitter.

SEO orodje za raziskovanje idej za optimizacijo – KW revealer

KW Revealer je sicer namenjen raziskavi ključnih besed, a je uporaben tudi zato, da vam ponudi ideje za dodatne ključne besede.

Na spodnji sliki je v orodje vtipkana ključna beseda “seo”, na njeni osnovi pa je orodje za slovenski trg, ponudilo dodatne ključne besede, za katere se splača optimizirati vsebino na temo seo optimizacije:

kw revealer

Kw Revealer kot pripomoček za analiziranje ključnih besed, je v slovenščini, podorbno opisan in predstavljen na povezavi.

SEO orodje za SEO copywriterje blogov

Pri pisanju blogov za potrebe SEO odločilno vlogo igra zasnova bloga oz. zasnova poglavij, ki bi jih naj posamezna spisana SEO vsebina, upoštevala.

Z namenom, da čimhitreje pridete do ustrezne zasnove poglavij v vaših SEO optimiziranih blog zapisih, je na voljo SEO orodje alsoasked, ki na podlagi vnešene ključne besede, predlaga poglavja in njihove naslove.

Poglejte na spodnji sliki:

V SEO orodje alsoasked je bila vtipkana beseda (SEO), orodje pa je vrnilo predloge poglavih:

  • primeri SEO optimizacije
  • kako se lahko naučiti SEO optimizacije
  • kaj je SEO optimizacija (enostavna razlaga)
  • kako deluje SEO (prikaz po korakih)

Na ta način dobite ideje za posamezne bloge ali pa za več blogov, saj lahko na vsako poglavlje v orodju kliknete in odpre se vam nov seznam dodatnih poglavij.

Dodatne informacije:

  • če želite priti do informacij o tem katera SEO orodja uporabljajo različni SEO strokovnjaki, je ena izmed možnosti preprosto tudi ta, da poskušate ugotoviti katera SEO orodja uporabljajo vaši konkurenti.
    Kako naredite to?
    Na Googlu, za vsako posamezno ključno besedo, preverite kdo so vaši spletni konkurenti, potem pa s pomočjo kakšnega SEO backljnk chekerja, poskušajte ugotoviti kdo jim izvaja SEO optimizacijo. Nato pri SEO optimizatorju, na njegovi speltni strani, preverite katera SEO orodja ta uporablja (ker ima večina ponudnikov SEO optimizacije napisano katera SEO orodja uporablja pri svojem delu). Domača naloga: Če se slučajno nahajate v panogi prodaje pnevmatik, si podrobno poglejte stran gumitehna.si in poskušajte ugotoviti kdo jim izvaja SEO ter katera orodja ti uporabljajo za optimizacijo.