KAJ JE OSEBNO ZNAMČENJE IN KDO GA RABI? – 3 nasveti za top osebno znamčenje

KAJ JE OSEBNO ZNAMČENJE IN KDO GA RABI? – 3 nasveti za top osebno znamčenje

Osebno znamčenje – ustvarjanje osebne znamke, ali pa tudi “personal branding”, zna bit lahko težka in zastrašujoča naloga. Saj tudi ta največji svetovni vplivneži so na začetku svoji poti iskali svoj glas, so probavali in rabili kar nekaj časa, da pridejo do svoje števila sledilcev.
osebno znamčenje

Noben ne govori, da vsi moramo biti vplivneži, ki so nonstop prisotni na socialnih medijih in delijo svojo zasebnost. Ne rabite se vsak dan osredotočati na upravljanje socialnih omrežji… Osebno znamčenje je zgolj “izdelava” vaše osebnosti za online ter offline svet.

Tako v naši kulturi, ki se spreminja, kot tudi na razvijajočem se trgu dela je koristno in potrebno, da izstopate, ko se potegujete za službo ali ustanavljate svoje podjetje. In osebno znamčenje vam bo s tem pomagalo!

3 NASVETI ZA UČINKOVITO OSEBNO ZNAMČENJE

Tukaj so 3 zlata pravila za ustvarjanje privlačne, edinstvene in učinkovite osebne blagovne znamke.

  1. Dobite fokus – bodite osredotočeni na en cilj

Preveč ljudi je pri tisku in pokrivanju ne osredotočenih in poskušajo biti “vse za vse”. Odločite se, kaj je vaše ključno sporočilo, in se ga držite – to je nasvet, ki si ga morate zapomniti. Če se boste osredotočili na sporočilo za konkretno ciljno skupino, bo veliko lažje ustvarjati vsebine v zvezi z vašo osebno blagovno znamko in hkrati doseči, da vas bodo drugi zaznali.

Ustvarite nišo in nato nišo v svoji niši. Najboljše osebne blagovne znamke so zelo specifične!

  1. bodite pri osebnem znamčenju iskreni – samo tako vam ludje zaupajo

Za izvirno osebno blagovno znamko obstaja preprost način, in sicer da ste pristni in avtentični. Ljudje niso nespametni in lahko prepoznajo nepošteno dejanje.

Na začetku gradnje svoje osebne blagovne znamke si pridobite ugled strokovnjaka na svojem področju, hkrati pa ta ugled širite v družabnih medijih. Če ste zelo usposobljeni na enem področju, vam bo že sam ugled pomagal zgraditi zaželeno blagovno znamko.ž

  1. povejte zgodbo

Vsak od nas ima svojo zgodbo, kakšna pa je ta vaša? Če vaša osebna blagovna znamka ne pripoveduje zgodbe, ste že izgubili polovico svojega potencialnega občinstva. Najučinkovitejša strategija oblikovanja osebne blagovne znamke v današnjem času je oblikovanje resnične pripovedi. Eden najboljših načinov za pripovedovanje te zgodbe je pisna vsebina ali videoposnetek. 

Smo vas nagovorili k bolj učinkovitemu osebnemu znamčenju? Ali so vam naši 3 nasveti kaj pomagali? No da ne boste mislili, da ne znamo več vam z veseljem podarimo še enega:

BODITE KONZISTENTNI. Konzistenca je nekaj, kar v tem svetu zelo manjka in pravtako pri ustvarjanju osebne znamke. Če boste vsak drug teden menjali fokus ali govorili drugo zgodbo, noben vas ne bo več hotel poslušat. Zagotovite, da bo obljuba vaše osebne blagovne znamke ostala dosledna, tako na spletu kot zunaj njega.

In to je za danes definitivno to. Imate kakšen komentar? Vedno radi dobimo feedback!

Pro Marketing