Prodaja poceni kuhinj skozi oči spletnega marketinga

Čeprav že iz naše prve strani lahko vidite, da večinoma to spletno stran, namenjamo predstavitvi otroških sob in pohištva, povezanega z otroškimi sobami, je v okviru našega notranjega opremljanja in mizarske dejavnosti, v nizu vprašanj, ki jih dobivamo v spletni elektronski predal, tudi precej zanimanja za opremljanje in nasvete tudi za ostale prostorske ambiente. Med njimi že same po sebi prednjačijo poceni kuhinje in pohištveni kuhinjski sestavi po naročilu.

izdelava-kuhinj-po-narocilu

Ne tako poceni, a vendar lepa in vredna svojega denarja, moderna kuhinja. Vas zanima cena?

Po statistiki, več kot 60% spletnih uporabnikov in na splošno strank, ki se zanimajo za nakup kuhinje (in tudi ostalih pohištvenih rešitev), v prvi vrsti najprej zanima cena. Po izkušnjah z vsemi pogovori, ki smo jih pretekla leta opravili z vsemi interesenti, ki nam pišejo na elektronski naslov in nas v zvezi z izdelavo kuhinj, tudi prikličejo, ta podatek drži, pri čemer pa je treba vedeti, da v ta del povpraševanj za izdelavo in montažo kuhinj, uvrščamo ljudi, ki dejansko bodo v razmeroma kratkem času (obdobju največ do enega leta), kupili novo kuhinjo, prenovili staro kuhinjo ali nabavili kakšne nove kuhinjske elemente.

To samo pove, da ljudje za ceno kuhinje povprašajo na več koncev in krajev, nekje pa se nato dejansko tudi odločijo.

Kaj vpliva na odločitev o izbiri izdelovalca kuhinje?

Kdor natančno spremlja trg prodaje kuhinj in celoten mizarski trg izdelave in prodaje pohištva, ve, da med glavne in odločilne dejavnike nakupa kuhinje, po te, ko so se ljudje na vseh koncih in krajih že pozanimali o cenah kuhinje, sodijo:

  • pravilen trenutek za nakup (katerega odločitev za nakup kuhinje ponavadi sproži kakšna akcija za cenovno ugoden nakup kuhinje)
  • pripadnost znamki (če ima določeno gospodinjstvo že neko znamko kuhinje, se bo po vsej verjetnosti odločilo za isto znamko, še posebej, če je s prvotno kuhinjo, gospodinjstvo zadovoljno – tako z elementi, izgledom kot montažo)
  • popust na lojalnost in pripadnost (v obliki točk zvestobe prodajalca, ipd…)
  • ugodna cena za gospodinjske aparate
  • ugodna cena dostave in montaže
  • možnost obročnega plačila in
  • nevarnosti izgube ene izmed zgoraj naštetih ugodnosti

Ko spretni spletni marketingaši v svojo kampanjo za oglaševanje kuhinje, vključijo sprožilce, ki spodbujajo nakup kuhinje čimprej (v bistvu) takoj (npr. z časovno omejitvijo akcije nakupa kuhinje z moderno kuhinjsko napo brezplačno, samo do konca določenega meseca), se prodaja kuhinj, še posebej skozi kampanje v katerih se oglašujejo poceni kuhinje, znatno poveča.

Pri čemer pa je treba vedeti, da na odločitev nakupa kuhinje (in njeno momentalno odločitev) zelo pomembno vpliva tudi to, da je aktualna in mikavna ponudba za nakup kuhinje, zainteresiranemu gospodinjstvu,v pravem trenutku tudi vidna.

Od tod si lahko razlagamo dejstvo, da smo o super ugodnih možnostih za nakup kuhinj, redno bombardirani praktično v svoje poštne nabiralnike in tudi elektronske.

Čeprav ne gre toliko za to, da bi ponudniki kuhinj, imeli ves čas v “pogonu” določene akcije kuhinj, temveč bolj zato, ker, če z akcijami kuhinj “bombardira” konkurenca, potem moramo tudi mi.